وحید ساعدموچشی

وحید ساعدموچشی

شهر موچش مووژەژ شاری مووژەژ پێروێ مووژەژ پیروی موچش مووژه ژ وحید ساعدموچشی
وحید ساعدموچشی

وحید ساعدموچشی

شهر موچش مووژەژ شاری مووژەژ پێروێ مووژەژ پیروی موچش مووژه ژ وحید ساعدموچشی

دانلود اشعار استاد محی الدین حق شناس (شاره که م سنه)


دانلود شعر شاره که م سنه با صدای گرم استاد محی الدین حق شناش

download (1)

مجموعه اشعار محی الدین حق شناس(شاره کم سنه)

نظرات 1 + ارسال نظر
یدالله سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام دوست عزیز رحمت کشیدی شعر محی الدین حق شناس خواستم دانلو کنم ولی نشد ببخشید کردی ننوشتم خودم سنندجی هستم ولی 30ساله یاکن کرجم ارزوی سلامتی دارم

سلام دوست عزیز
از محببتون کمال تشکر رو دارم
کاش زبون مادری رو فراموش نمیکردین
لینک درست شد
تشکر از این که اطلاع رسانی کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد