وحید ساعدموچشی

وحید ساعدموچشی

شهر موچش مووژەژ شاری مووژەژ پێروێ مووژەژ پیروی موچش مووژه ژ وحید ساعدموچشی
وحید ساعدموچشی

وحید ساعدموچشی

شهر موچش مووژەژ شاری مووژەژ پێروێ مووژەژ پیروی موچش مووژه ژ وحید ساعدموچشی

فستیوال گاوبازی سن‌فرمین/ تصاویر



فستیوال گاوبازی سن‌فرمین/ تصاویر


  

نظر یادت نره
نظرات 1 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ

آقا وحید سلام.
از وبلاگت خوشم اومد مثله شهرتون قشنگو خاصو دیدنیه.
من 2بار به موچش اومدم و این شهر و مردمشو خیلی دوس دارم ، خیلی دوس دارم به یه نفر از همشهریات حضورا سلاممو برسونی هر وقت پیغاممو دیدی و اگه برات سخت نیست به ایمیلم 1پیام بزار که بهت زحمتشو بدم.
خو حافظ کا وحید.

سلام
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم
ایمیل من vahidsaed@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد